tiistai 12. helmikuuta 2013

Viikko 3

Eli nyt on siis takana kaksi viikkoa, maanantaisin on siis punnituspäivä.
Eilen vaaka näytti -1,8kg (-5,3kg).

http://www.endomondo.com/workouts/158367819/8490178
Tossa on eilinen lenkki. Oli aika rasittava ku tiet oli ihan puuroa ja mulla on liian pienet kengät ja vaivasenluu on taas vaivaantunu noista lenkeistä joten aika kipeetä teki :( nyt on pakko lähteä ettimään uudet kengät ennenko jalat on tosi kipeet.

Eilen myös vähän kokeilin kahvakuulaa ja nyt on reidet ihan jumissa :D 

Nyt ois tarkotus nostaa vähän hiilareita, mutta taitaa jäädä nosto aika pieneksi. 
Meinasin ottaa rahkan nyt ainakin jokapäiväseen ruokavalioon ja mehukeiton sen kanssa. 
Muusta en sitten tiedä..

Ketoosi haisee ja maistuu..iu :(

P.S. Olen pariin otteeseen s marketissa pyöritelly uutta balancen suklaalevyä ja eilen sen sit ostin. Tummassa suklaassa hh 16.6/100g joista polyoleja 9.9 eli ihan sikavähän :) Hyvää oli, mutta tosi makeeta ainakin mun suuhun.. isännän mielestä ihan perus tumma, mutta mulla ainakin makuaisti herkistyy karpatessa tolle makeelle. Yhden palan söin kauppamatkalla ja kaksi otin sitte illalla leffaa kattoessa mut toisen sain vaan syötyä..ei pysty :)

P.P.S Oli muuten sunnuntaina kolmannet kakkukekkerit tän kahen viikon sisään. Edelleenki menin tasan kahvilinjalla vaikka pöydät notku herkkuja, hyvä mä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti